2013. március 22., péntek

17. fejezet—Koncertmegbeszélés

Eric szemszöge

Reggel 7 óra volt. Vissza kellett volna, menjek, de nem tudtam és nem is akartam. Karjaim közt volt, aki mindennél fontosabb számomra. Még édesdeden aludt én pedig őt néztem. Tudtam, ha megpróbálok kimászni, felébred. Ekkor rezzent meg a telefonom. Wictor sms-t küldött tudtam miért. Sietnem kéne, de képtelen voltam itt hagyni Mindenem. Megnéztem mit írt és nem az fogadott benne, mint amire számítottam.
„Szia, jó reggelt! Kapsz még egy órát. Csak akkor a nappali kanapéjáról vedd fel a ruhát és valahogy izzadj ki. Alibi: Futni voltál. :) ”
Halkan magam elé motyogtam két szót: Nagyon köszönöm. Mondjuk a kiizzadás még nem tudtam, hogy lesz, de majd megoldom. Karjaim között mocorogni kezdett Baby, felém fordult és kinyitotta szemeit. Gyönyörű szép kék szemek néztek engem.

Jó reggelt Édesem! Min gondolkozol? És nem kéne menned?—szólalt meg.
Jó reggelt! Kaptunk egy órát még. Futni vagyok, a ruháim kint vannak, elintéztek mindent. Csak a kiizzadást nem tudom, hogy csinálom még meg.—válaszoltam kérdéseire.
Hát nekem lennének ötleteim, de az egyik nem jó, mert utána le kell, fürödj.—sejtelmesen mosolygott rám.
Pedig legszívesebben abban izzadnék ki.—mosolyogtam vissza rá.
Nincs mit tenni, táncolnod kell nekem.—mosolygott.
Hogy érted?
Hát valamelyik pörgős koreográfiádat táncold el.—mondta mosolyogva.—Csak abba a ruhába amit Wictor-ék hoztak.—fűzte hozzá.
Igen persze. Örülök ennek a plusz órának. Mik nem jutnak eszébe. Futni voltam.—nevettem el magam.
Igen érdekes ötlet, bár igaz is lehetne, de már csak fél órád van.—mondta szomorúan.
Tudom, fel kéne kelni, de nem akarok. Veled akarok maradni.—válaszoltam.
Én is szeretném, hogy maradj, de Wictor sem tud, míg a világ falazni neked, hogy merre vagy.—mondta és sajnos igaza volt.

Majd megint zizegni kezdett a telefonom. Megint Wictor volt.
„Tomas már itt van J-Son-nal. Mondtam nekik, hogy 8 körül jössz, és azt mondtad elkezdhetjük nélküled, de siess. Izzadt legyél!!!”

Wictor volt?—kérdezte Tone.
 Igen, sajnos mennem kell, de előtte táncolok, egy kicsit csak felöltözök.—mondtam.
Rendben így is, elég sokat falazik nekünk, ne hozzuk kellemetlen helyzetbe, mondta szelíden és kezével nyakamat átkarolta és megcsókolt.

Gyorsan átöltöztem mire kiért Szívem már táncoltam, ő csak nézett. 10 perc alatt sikerült csurom víz legyek, ami a ruhának is köszönhető volt, mert műszálas volt, Wictor jól választott. Odamentem Tone-omhoz.

Szia! Megyek, ma beszélek Tomas-sal, este jövök, de remélem hamarabb is tudok, majd valamit kitalálunk.—köszöntem el, átöleltem és megcsókoltam.
Szia! Várlak, Tomas-sal sok szerencsét.—csókolt meg ő is.
Elindultam és a házig kocogtam. Már 8 óra múlt pár perccel. Mikor beléptem a házba már mindenki itt volt, de még nem kezdték el.

Wictor szemszöge

Szia! Szóltam, hogy lehet, késel, de úgy határoztunk, hogy megvárunk.—köszöntem és játszottam a szerepem.
Sziasztok! Bocsi a késésért, csak ki kellett szellőztessem a fejem.—köszönt és kért elnézést.—Átöltözöm és jövök. Wictor velem tudsz jönni?—fűzte hozzá.
Persze.—álltam fel és elindultam vele az emeletre. Bementünk a szobájába.
Csukd be az ajtót légyszi, nem akarom, hogy halljanak.—becsuktam az ajtót.—Nagyon köszönöm, hogy mindig mellettem vagy és segítesz, az meg a másik, hogy miattam hazudsz, nekem és Tone-nak ez rengeteget jelent. A tegnap délután és az este sem jöhetett volna össze nélkületek. A reggeli plusz egy óráért is nagy köszönet nem értem volna, ide 7-re. Tudom, hogy én is mit tettem értetek, de az eltörpül e mellett. Ennyi időt egyszerre még nem tudtunk együtt lenni és ezt nektek köszönhetjük.—hálálkodott.
Tudod, hogy szívesen tesszük és a mai napra is kitalálunk még valamit, hogy átmehess.—válaszoltam, ő közben öltözött.
Mára már nem kell, most lemegyünk és a Team Saade-nak elmondok mindent. A tervünket is, amit meg is fogunk valósítani és ezután kezdjük a megbeszéléseket, úgy hogy Tone szívem is itt van.—mondta teljes elhatározottsággal, nem is akartam lebeszélni tervéről.
Tudod, hogy melletted állunk Fanny-mmal. Támogatni fogunk most is ebben a döntésedben, nem csak, mint barát, rajongó, hanem mint Team Saade tag.—nem is tudtam magamról, hogy ilyen komoly is tudok lenni.
Nagyon kevés ideje ismerjük egymást, de biztos vagyok benne, hogy ennyi idő után kimondhassam. Életem egyik legjobb döntése volt, hogy felvettem a telefont és beszéltem veletek. A családomnak érezlek titeket, a testvéreimnek és egyben a legjobb barátaimnak is, de menjünk le már így is sokat késtem és túl akarok lenni ezen az egészen.—a szavaira majdnem könnyezni kezdtem, a legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna, hogy ezt valaha is mondani fogja nekem bárki, főleg nem Eric Saade.
Nagyon köszönöm ezeket a szavakat, nem is tudod mennyire jól estek. Ez az érzés kölcsönös, de menjünk, oldjuk meg egy részben ezt az ügyet.

Lementünk és minden tekintet ránk szegeződött, majd Eric megszólalt.

Eric szemszöge

Szeretnék elmondani nektek valamit, amin nagyon sokáig rágódtam, hogy mondjam el és mikor, de már nem bírom tovább a folytonos titkolózást, bujkálást és azt hogy nem lehetek azzal akit szeretek. De először is a Team Saade két új tagjának, a legjobb barátaimnak Wictor-nak és Fanny-nak rengeteget köszönhetek én is és Szerelmem is ebben az ügyben ők már rég óta tudnak róla. Végig segítettek nekem és Életemnek, akivel majd le akarom élni életem, aki boldoggá tesz. Őt úgy hívják, hogy Tone Damli. Nem köntörfalazok tovább nektek. Az Imagine forgatása alatt kerültünk egymáshoz közel és az előtte és utána lévő fellépéseken. Tudom, hogy akkor vőlegénye volt még, de nem tudtunk ellenállni egymásnak és az akkor már meglévő érzelmi szál megerősödött és szerelemmé változott. Hol itt hol ott találkoztunk titokban. Repültünk ide-oda. Aztán Tone és párja szakítottak, de nem állhattunk ki kapcsolatukkal a nyilvánosság elé, ti pontosan tudjátok miért. Aztán jött a fordulat. Megtaláltam újra Wictor és Fanny gyerekkori jó barátomat és anyum által örökbefogadott testvéreimet.—kérdőn néztem Tomas-ra, tudta mit szeretnék és bólintott egyett.—De ha már elmondok, mindent ezt sem ferdítem el. Tegnap este biztos láttátok a BBC híreit amiben szerepeltem.—mindenki bólogatott.—Amit most mondok az a színtiszta igazság, nem az amit a hírekben leadtak, azt a szülők állították, remélem ez köztünk fog maradni.—erre is hevesen bólogattak.—Azt mindenki tudja, hogy Wictor és Fanny könyvet adnak ki, egy regényt méghozzá, amiben én is főszereplő vagyok, ezzel kerestek meg először és ekkor ismerkedtünk meg. Eredeti nevük Viktor és Fanni és mindketten magyarok. Ugye emiatt kezdtünk el beszélni, erről Tone is tudott, majd erről én se tudtam, de elutazott Magyarországra és Viktoréknál volt. Egyik este tudtam meg ezt skype-on és megbeszéltük, hogy én is megyek, csak én úgy mintha nyaralni mennék. Aztán jött a tegnapelőtt. Minden jól indult, aztán jött a hír, hogy Fanni, akit barátnőjének hitt össze-vissza hazudott a szüleinek a terhességéről és a szülők ezért elindultak, hogy szétválasszák őket. Ekkor léptünk közbe Tomas-sal. Megszereztük nekik a svéd papírokat és törzsgyökeres svéd életet. Most pedig itt vagyunk. Tehát ti most már tudjátok, hogy Tone és én egy pár vagyunk, de a médiabotrány elkerülése végett Wictor és Fanny kitaláltak egy nagyon jó tervet, de ehhez a Team Saade segítségére is szükségünk van.—mondtam el hosszúra sikerült mondandómat.
Mivel vagyunk, egy páran szeretném kérni, hogy mind a két ügyben igent vagy nemet írjatok ezekre a papírokra. Amit most elmondott Eric a lehető legbizalmasabb kérlek, titeket úgy kezeljétek. Amint meg volt a szavazás Wictor kérlek, ismertesd mi ez a terv a média kicselezésére.—vette át a szót Tomas.

Elővette a papírokat, hamar lezajlott az egész. Volt, akiről tudtam, hogy támogat, de volt, akiben nem voltam biztos, majd Tomas átnézte a cetliket. Nem meglepő módon Wictor, Fanny, J-Son, Jason Gill, Tomas és a táncosaim mellettem voltak. Az énektanárom nem tudott eljönni, de tudtam, hogy ő is támogat.

Úgy látom a Team Saade magja és nagy része kiáll Eric mellett. A többiektől indoklást kérek miért nem.—nézett Tomas arra a két személyre, akik ezt írták.
Nem fogok egy hazugság mögé állni és én is hazudni. Nem fogok erről szólni senkinek, de ebben nem veszek részt.—válaszolta egyikük, mire a másik hevesen bólogatott. Egyikük a stylistom volt a másik pedig a színpadtervezőm, de nem aggódtam, ha kikerülnek a Team Saade-ból van helyettük más, akikben megbízom.
Döntsétek el, hogy mit szeretnétek. Itt maradtok és továbbra is itt dolgoztok és vállaljátok hogy kérdéseket kaptok és erre úgy kell válaszolni, ahogy mindjárt el lesz mondva vagy kiléptek, de erről amit most Eric elmondott nem beszéltek.—tette fel ajánlatát a menedzserem.
Inkább elhagyjuk a csapatot, de az itt elhangzottakat nem adjuk ki senkinek.—válaszolta most a másik.
El is megyünk. Köszönjük, hogy itt dolgozhattunk.—mondta a páros másik tagja.

Elmentek, majd Tomas kérdőn nézett Wictor-ra.

Akkor elmondod a terveteket?—kérdezte meg végül.—Ja igen és Wictor Vendin és Fanny Nordwall, így hívjátok őket, ha nyilatkoztok akkor is így említsétek őket.—fűzte hozzá.

Wictor szemszöge

Akkor elkezdem. A jövő héten lesz a regényünk egyeztetése és a további készületek a koncertre, amiről ma is lesz szó. Azon Tone is jelen lesz hivatalosan. A történet szerint itt kap lángra közöttük a szerelem, de ezt majd csak december 22-én, a budapesti koncerten jelentik be. Minden más hírt cáfolunk és egységesen megyünk nekik, mert így érhetünk célt. Ezen kívül mivel én egyben rajongó is vagyok és az új helyem miatt felnéznek rám a Saadefamily-ban, így őket is bevonom és nyomást gyakorolnak majd, de ezt nem a hitelesített profilomról intézem pont azért, hogy ne keverjék össze a dolgokat. A mi ügyünket, mint a tv-ben láthattátok már elintéztük.—fejeztem be monológom.

Tomas szemszöge

Ez egy nagyon jó terv, ezt fogjuk csinálni. Remélem, mindenki benne van.—erre heves bólogatások jöttek.—Akkor rendben. A megüresedett helyeket nem töltjük fel, mivel Wictor lesz a színpadtervező. A december 22-ei színpadtervet is ő csinálta meg. Eric-nek nagyon tetszik én még nem láttam, ezen kívül a dalszövegek írásában is besegít. J-Son te már láthattál egy általa írt szöveget, azt mondtad nagyon jó és ezzel én is így vagyok. Fanny pedig a stylist lesz. De kezdjük is el a dolgokat, amit már tudok, azt elmondom, ha mindenkinek rendben van minden.—néztem rájuk és azt vettem le, hogy igen, így folytattam.
Várj! Áthívom Baby-t, hogy ő is hallja a dolgokat. Itt van a szomszédban, Wictor-ék házában.—szakított félbe Eric.
Oké gyorsan gyertek át és akkor mondom.—válaszoltam neki.

Eric szemszöge

Átmentem Édesemhez és nagyon boldog voltam, hogy végre nem kell, titkolózzak annyit és vele lehetek. Mikor átértem meglepődve nyitotta ki az ajtót.
Ilyen hamar? Mi az ürügy, amivel átjöttél?—kérdezett meg.
Semmi ürügy nincs. Azért jöttem, hogy átvigyelek. Minden rendben van, a Team Saade támogat, elmondtam nekik mindent.—válaszoltam.
És ezt mind értünk, és értem?—kérdezte meg és a nyakamba borult.
Igen magunk miatt tettem, hogy együtt lehessünk, de menjünk át, mert várnak.—karoltam át én is.

Tomas szemszöge

5 perc múlva már meg is jöttek leültek egymás mellé és láttam rajtuk mennyire boldogok együtt.

Na akkor kezdem is. A koncert két részből fog állni, mármint a színpadi része. Az első másfél órát egy fél órás dedikálás követi, majd megint másfél órás rész. Utána lesz a könyvbemutatás, amit már olvastam és nekem nagyon tetszik, de úgy tudom Wictor idekészítette az eddigi egyetlen példányt. A többi is így fog kinézni. Ez után könyvdedikálás lesz egy negyed óra, majd pedig a VIP részlegben töltött idők. Ez lenne a szerkezeti felépítése a koncertnek. Ugye Wictor már a színpadot is megtervezte. Megmutatod és elmondod mit, hogy gondoltál?—mondtam el mindent, amit eddig megterveztem, majd Wictor felé fordultam.
Persze.—válaszolta és bekapcsolta a tv-t, amire rá volt kötve a laptopja.—Az alapja a Pop Explosion turné színpada lesz csak jobban felturbózva. A felső részen 3 felvonó lesz ezen a három helyen.—mutatott középre és két szélére a színpadrésznek.—A közepén egy kanapé lesz besüllyesztve a LED képernyőbe. Eric kérte, hogy oda tegyem, hogy minek azt még nem tudom. A VIP ülőhelyei összeköttetésben lesznek a színpaddal két helyen is. A felső és alsó színpadra is egy lépcső fog levezetni, hogy miért, azt később Eric-kel elmondjuk. A felső színpadról közvetlenül le lehet jutni az alsóra egy LED falból ki-be mozgatható lépcső segítségével. Ezen a színpadrészen is található egy felvonó. Valamint egy ovális eleje van, ahonnan három keskenyebb átkötő elem megy a tojás alakú színpadrészre, amiben ezen a koncerten egy felvonó is helyet kap, de nem ember számára lesz használatos, hanem a végén a könyvbemutatónál fog felemelkedni rajta a regény egy példánya. Remélem, tetszik a terv, részemről nincs más.—fejezte be.
Készítette: Saadeista
Nagyon köszönjük. Nekem tetszik és megfelel, nagyon is. Mit akartatok Eric-kel elmondani? Miért kell a VIP-ből a lépcső lefelé a színpadra?—kérdeztem meg.
A lépcső Eric meglepetése miatt kell, ugyanis a Without you I’m nothing-ra kezdődik a koncert és a színpadra lesznek hívva rajongók a nézőtérről és a VIP-ből is.—válaszolta Wictor.
Ehhez szeretném a segítségeteket kérni, ugyanis ez nem egy szokványos előadás lesz. Wictor, Fanny és Andi fent fog ülni a kanapén és Andi, mint műsorvezető bejelenti, hogy kiket kér a színpadra, majd megszólal a szám. Én elöl, az alsó színpadon jövök fel a csapóajtón. Aztán szépen sorban bekapcsolódtok ti is Tone, DEV és J-Son. Ti majd a felső lifteken jöttök fel, akkor mikor belekezdetek ti is a dalba, majd ha mind fent vagytok és négyen énekelünk, egyszerre kinyílik a lépcső a LED falból és lejöttök rajta előre. Tone hozzám középre, míg ti két oldalra. Az első felét Imagine-nek zárom és előtte Timeless lesz különleges produkcióval. A második részt az új dalom Tone-nal fogja zárni, amit már tegnap megírtam a szövegét és a dallamát is, már csak fel kell venni. A Without you I’m nothing végén egy bejelentést is teszek az egyik ország rajongócsoportjának, amit addig titokban is tartok. Mivel most DEV te is itt leszel, egy hétig elpróbáljuk a koreográfiákat is és veled felvesszük az új számunkat. Ehhez kéne még egy kis segítség ugyanis csak a szöveget írta meg Wictor a dallamot Jason Gill meg tudnád csinálni? Pörgős bulizós kell, legyen, de a szövegből úgy is rájössz. Holnap átküldöm, nem is még ma. A többi szám hogy lesz, beosztva azt még nem tudom, de az új albumról három szám biztos, hogy lesz a duettek, de lehet négy lesz. Ez a jövő héten derül ki. Egy két régebbi számot lehet, kihagyok, de amúgy a zöme előadásra kerül. Én ennyit szerettem volna mondani.—fejezte be Eric.
Tehát mindenki érti a dolgát. Gyors szervezésű és nagy volumenű koncert. Rengeteg a tennivalónk. Eric és DEV száma két nap múlva legyen kész. Utána felvesszük. J-Son, Eric és Wictor álljatok neki Eric ft. J-Son számának, ez is két nap múlva legyen kész legalább a szövege, de a hangszerelés is jó lenne. Fanny te amennyire tudod, Tone biztosan segít a fellépő ruhákat válogasd ki, de ne terheld túl magad. A koreográfiákat is találjátok ki és kezdjétek el a begyakorlást. A stadiont úgy beszélem le, hogy a koncertet megelőző hétfőre kész legyen a színpad és egész héten lehet próbálni. Itt a VIP jegyek különlegesek lesznek, ugyanis egyes rajongóknak lesznek elküldve, azt majd Wictor egyeztessük, valamint az álló nézőtér szétosztását is, mert úgy beszélem meg a dolgokat. Munkára emberek, rengeteg dolgunk van és szorít az idő.—adtam ki a munkát lehet túl főnökösen, de muszáj, így is féltem, hogy nem végzünk mindennel.

Eric szemszöge

Miután mindenki elment még DEV is, mivel segít Jason Gill-nek, így újra négyen maradtunk. A megbeszélés alatt végig öleltem Szerelmem. Nagyon örültem, hogy végre nem kell, legalább előttük titkolózzak. Egy óránk volt mielőtt J-Son visszaér, hogy megkezdjük a dalírást a lányok pedig a ruhaválogatást.

Köszönöm, hogy ezt megtetted értem és vállaltad a rizikót. Nagyon szeretlek!—zavarta meg gondolatmenetemet Tone drágám és megcsókolt.
Magunkért tettem és érted mindent képes vagyok vállalni. Én is nagyon szeretlek!—visszacsókoltam.

Wictor és Fanny a konyhában melegítették az ebédet. Mire J-Son haverom visszaér, kész kell legyünk, hogy mihamarabb munkához láthassunk. El is telt az egy óra mi végeztünk mikor megérkezett Bro.

Sziasztok! Szerintem kezdjük is el. Mondjátok el milyen dalra gondoltatok.—kezdett bele J-Son már a kabátja levevése közben.
Valami csajokról szóló szám kéne, Mit szólsz hozzá?—kérdeztem meg.
Nagyon jó. Van is egy ötletem a rap részhez. Szóljatok, ha nektek van valami.—válaszolt.
Nekem van, bár lehet nem fog tetszeni.—mondta Wictor.
Mondjad csak, amit olvastam szerzeményed nagyon jó lett, ahhoz már hangszerelés is van, nagyon ütős lett.—bíztatta haverom.
Oké, arra gondoltam mi lenne, ha egy ilyen egyéjszakás kalandot vinnénk bele. Először kelleti magát a csaj, aztán ezzel felizgat és te hívod egy éjszakára.—mondta bizonytalanul, de nekem már be is ugrottak részek.
Nagyon jó vagy. Már meg is van a refrén. Ezt hallgassátok:
Ha veled töltenék egy éjszakát,
örökre emlékeznél rám.

Ne törődj semmivel
ma az enyém leszel.
Ne ellenkezz, úgy is megteszed.
Mozgasd a csípőd.
Pont így jó baby.
Ne tagadd, tetszem neked.
Ez pont így szeretem.


—mondtam el, ami eszembe jutott.
Nagyon jó. Nekem a rep van meg:
Hé, baby
Ezt kell tenned.
Gyere, csüccs, ide,
itt a helyed.
Vonuljunk el innen messze.
Tudom, megteszed nekem.

—mondta el, de rájöttem, hogy fel lehetne még spékelni valamivel.
Jó ez után jöjjön a refrén azt is reppeld, majd megint refrén, ahol reppelsz Eric meg ráénekel. Jó lesz?—vettette fel ötletét Wictor haverom.
Oké, pont ezen, gondolkodtam mit kéne még belerakni. Már nincs is sok hátra és kész vagyunk.—nevettem el magam.
Hát jó csapat vagyunk, teli ötletekkel.—dicsérte magunkat J.
Meg is van a többi, az egyik:
Nekem kelleted magad.
Nekem rázod magad.
Minden testrészed tökély,
úgy nézel ki,mint egy modell.

    Ezután refrén, majd:
A tested végig simítanám.
Kicsit összemelegednénk.
Ne félj, óvatos leszek,
csak had tegyem.


    Jó lesz?—kérdezte meg Wictor.
Kiváló. Most már csak írjuk össze és valami hanganyagot fent a dolgozóban összedobunk hozzá. Tomas örülni fog.—mondtam és örültem, hogy ilyen hamar kész lettünk, majd eszembe jutott még valami.—Mi lenne, ha írnánk magunknak is egy duettet Wictor?—kérdeztem meg.
Biztos vagy ebben? Annyira nincs jó hangom.—csodálkoztam.
De hogy nincs, hallom én és biztos vagyok benne. Csináljuk, hárman hamar végzünk. Nekem már vannak ötleteim is. Íme, a refrén:
Mindent tudsz rólam
mindent tudok rólad
 minket újra és újra őrültnek néznek.
 Hülyék vagyunk együtt szinte már a szívünk is egyszerre ver.

Nekem meg van az én részem:
Amikor megismertelek inkább kerültelek,
de aztán rájöttem képtelenek vagyunk komolyak maradni,
olyan mintha a testvérem lennél.

   Aztán eléneklem még a refrént. Mit szólsz hozzá?—mondta el mi jutott eszébe.
Nagyon szuper, íme, az én részem:
Amikor megismertelek nem nagyon bírtalak,
 de az idő múlásával egyre jobban kedvellek,
olyan mintha a testvérem lennél.
Remélem emlékszel még a sok őrültségre.

   Ezek után én is refrént éneklek, majd utána közös refrén, aztán a te részed után megint közös refrén.       
   Kész is vagyunk. Jók vagyunk.—emeltem fel kezem és pacsiztunk.—Na menjünk fel és hangszereljük                     
   meg őket.—álltam fel és indultam felfelé.

Felmentünk. Nem tudom meddig csinálhattuk, de mire kész lettünk este volt, már DEV is megjött és láttam lefele menet, ahogy kikísértem barátom, hogy nagyon pakolásznak a szekrényemben. Miután visszamentem Wictor-ral bementünk a szobámba.

Jól szétpakoltatok. Sikerült válogatni?—poénkodtam és odamentem Baby-hez, átkaroltam derekát és megcsókoltam.
Igen, de nagyon nehéz volt. Ti végeztetek?—érdeklődött.
Mindennel a hangszerelés is meg van. Sőt egy plusz számot is írtunk, amit Wictor-ral fogok duettben énekelni. A vacsi is kész van. Menjünk enni.—válaszoltam neki.
Mindjárt visszapakolunk. Amúgy mi is végeztünk ez a bombatámadásnak már csak a fele.—nevetett Fanny.
Oké addig lemegyünk, megterítünk.—mondtam.

5 perc múlva lejöttek. Megvacsoráztunk. Sorra lefürödtünk, majd mindenki elvonult szobájába és lefeküdtünk egy fárasztó nap után. Én Tone drágámmal aludhattam, titkolózás és szökés nélkül és nagyon boldog voltam.

Eric Saade-It's gonna rain (Offical Live videó)
Eric Saade-I's gonna rain (magyar feliratos)


A dalszöveget Dobi Ági írta, nagyon köszönöm neki ismét a segítségét.

3 megjegyzés: