2013. szeptember 17., kedd

Eric Saade ft. J-Son—Pont így jó

Eric: Nekem kelleted magad.
Nekem rázod magad.
Minden testrészed tökély,
úgy nézel ki,mint egy modell.

Ha veled töltenék egy éjszakát,
örökre emlékeznél rám.

Ne törődj semmivel
ma az enyém leszel.
Ne ellenkezz, úgy is megteszed.
Mozgasd a csípőd.
Pont így jó baby.
Ne tagadd, tetszem neked.
Ez pont így szeretem.

A tested végig simítanám.
Kicsit összemelegednénk.
Ne félj, óvatos leszek,
csak had tegyem.

Ha veled töltenék egy éjszakát,
örökre emlékeznél rám.

Ne törődj semmivel
ma az enyém leszel.
Ne ellenkezz, úgy is megteszed.
Mozgasd a csípőd.
Pont így jó baby.
Ne tagadd, tetszem neked.
Ez pont így szeretem.

J-son: Hé, baby
Ezt kell tenned.
Gyere, csüccs, ide,
itt a helyed.
Vonuljunk el innen messze.
Tudom, megteszed nekem.


Ha veled töltenék egy éjszakát,
örökre emlékeznél rám.

Ne törődj semmivel
ma az enyém leszel.
Ne ellenkezz, úgy is megteszed.
Mozgasd a csípőd.
Pont így jó baby.
Ne tagadd, tetszem neked.
Ez pont így szeretem

Eric, J-Son: Ha veled töltenék egy éjszakát,
örökre emlékeznél rám.

Ne törődj semmivel
ma az enyém leszel.
Ne ellenkezz, úgy is megteszed.
Mozgasd a csípőd.
Pont így jó baby.
Ne tagadd, tetszem neked.
Ez pont így szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése